Klacht

Opleiding Nagelstyliste KiKi Nails • Klacht

Als je een klacht hebt over één van onze workshops, cursussen of opleidingen kunt je dit met onderstaand formulier aan ons kenbaar maken.

Opleiding Nagelstyliste Studio KiKi zal binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Mocht het niet lukken om binnen de gestelde termijn van vijf werkdagen te reageren dan wordt je hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht, toegelichten en aangegeven wanneer we je uitsluitsel kunnen geven.

Indien een klacht gegrond is, zal Opleiding Nagelstyliste Studio KiKi direct met een oplossing komen of het deel van de opleiding waarop de klacht betrekking heeft opnieuw verzorgen zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cursist aantoonbaar zinloos is geworden en de cursist dit schriftelijk kenbaar maakt.

Als je samen met Opleiding Nagelstyliste Studio KiKi niet tot overeenstemming komt, kun je het geschil voorleggen aan MF Academy te Delft die in deze optreedt als onafhankelijk deskundige. Het oordeel van deze onafhankelijke deskundige is bindend.

Contactgegevens

MF Academy
Tanthofdreef 7
2623 EW Delft
telefoonnummer 015-2120822

Klachten worden door alle partijen vertrouwelijk behandeld.

Klachten worden geregistreerd en voor de duur van maximaal twee jaar bewaard.

Vul onderstaande gegevens in en klik op "Klachtenformulier Versturen" om je klacht in te dienen.

• Gegevens
Voornaam
Achternaam
Straatnaam
Huisnummer
Postcode
Plaatsnaam
E-Mail
Telefoon
• Opleiding
Ik heb een klacht over de
• Klacht
Omschrijving


Onze Algemene voorwaarden zijn van toepassing op al workshops, cursussen en opleidingen.

Klacht controleren en indienen
CRKBO SBB